AM I HAPPY?

Aku baru je balik dari shopping. Kat mana ek? Kat Jaya Jusco Bandar Perda. 

Pagi tadi waktu aku sibuk kat dapur, member skool call. Ajak aku temankan dia jalan2 kat sana. Since aku pun boring giler, aku setuju ler. 

Time aku tengah siap2 dia call lagi cakap dah on the way and ada surprise... Bila dia sampai je... aku tgk that guy pun ada skali. Aku happy je.. but at the same time sedih .. Nanti aku citer naper aku sedih ek... 

Skarang ni mari kita tgk apa yg aku beli... hahahahahha... 

Masa jalan2 tadi aku berkenan kat 2 pasang kasut. Tanya pendapat that guy, dia suggest suruh ambik sepasang je... Member aku plak suruh ambik dua2... so aku pun decide untuk ambik je 2 pasang. Hehehehehe...  Buruk betui perangai ekk... asyik2 beli kasut jer... Tah hapa2 aku ni.... 


Dah tu plak aku beli tabung untuk sorang anak murid aku ni. Dia nak pindah skolah next week and dia ada kasi aku hadiah. So aku rasa tak patut ler kalau aku tak kasi dia hadiah gak. Lagipun she is one of my favourite pupils. 

Pastu terminat plak ngan satu beg ni... Cantik ... sebab aku ni minat benda2 yg English style gitu. Aku pun beli le satu. Murah jer ... So takde le rasa bersalah sgt... hehehehhe


Dah tgk hasil rembatan aku masa beli belah tadi... skarang meh kita baca naper aku sedih plak....


Naper sedih ?? Sedih sebab hati aku masih suka dia. Sebab tu le ... Skarang ni lagi susah aku nak lupakan dia sebab dah ada satu lagi kenangan terindah bersama kan.... Cian aku..... Naper susah sgt aku nak lupakan dia ek. 

Dia layan aku cam dulu gak. Cuma skarang ni dah tak bersms... ni pun atas permintaan aku. Tapi kat skool kami masih mesra cam dulu. Hari ni plak p jalan2 sama2.. Walaupun bertiga tapi... hati terusik gak tadi....

Naper hati aku ni mudah sgt terusik ek?????????

Aku chow dulu la... nak rehat jap... penat ........... daaaaaaaaaaaaaaaaaa..................

6 fren(s) of disturbia:

  1. kak rihen,
    lawo kasut tu! ween da lama x beli kasut. uhuk :( tadik p midbeli ween sambar citer new moon n eclipse. yg breaking dawn tu nanti dulu. gagagag

    alahai kak..masih ada ati dgn that guy yek.xpe kak, ada jodoh x kemana ;)

     
  2. ween..

    shopping buku ek... akak dah lama x shopping buku.. semalam tak sempat nak tgk buku .. takpe... next week nak pegi lagi kot...

    skit2 tu masih ada hati lagi ler ween.. selama ni dok berlakon je cam takde apa2... semalam dia p ikut plak.. masa pegi memang seronok, tapi bila balik umah... jadi sedih le plak...

     
  3. hurm, kalo betul dia nak kat akak, dia yg akan dtg bg komitmen. kita jgn ckp ape2. react je jual mahal, ehe.

     
  4. dayah..

    memang betul tuh.. akak dah penat fikir hal dia....

     
  5. suke la baca blog u......ermmm...psal that guy tu....cian ek?susah klu dah cayang kat org.....tapi biar that guy yg buat sale kali ni.....ahaks!!!!

     
  6. hanim...

    thanks... sekadar mencoretkan apa yg i rasa je...

    yeah.. i dah malas nak fikir pasal dia ... memang susah bila dah sayang nie,...