EXCITED



adoi penat ler... hari ni aku ada kat sekolah from 10 a.m. til 6 p.m. ada KEM BAKAT BOLA BALING. letih ler walaupun bukan aku yg dok training budak2 tuh... aku dok menyibuk je kat situ.. buat2 sibuk ... supaya orang tau ler aku ni wat keje kononnya...

actually aku ni kira penolong jurulatih ler .. or lebih dikenali sebagai juruletih... ghehhehehhe.. there are 6 of us. But the head coach sorang je ler... yg lain juruletih n jurusibuk .... aku bukan le rajin sgt nak turun padang hari ni. maklum ler ... saturday... but mengenangkan head coach mintak tolong masak nasi untuk lunch budak2 aku pun p ler... beras di sponsor oleh someone, so head coach minta aku n the geng masakkan nasi. Lauk dia beli...

Lepak le kat padang tu until around 6. Then aku dapat idea baik plak. Aku ajak that guy, temankan aku p tepi laut. Tempat tu best gak n aku belum penah pegi. So aku cakap on the way balik nak singgah situ n minta dia tunjuk jalan. So he said okay...


best giler tempat tuh... next time aku nak p weekdays tak pun pagi.. takde orang .. boleh le aku snap pic banyak2 ... sambil tu boleh relax n tenangkan fikiran. tadi orang ramai tapi aku wat bodoh je .. snap pic yg aku suka... tapi tak banyak pun ler.. next time aku snap lagi ek...


yang paling best sebab that guy temankan aku minum kat situ. then he insisted nak tunjuk jalan balik untuk aku. padahal aku dah tau ler.... aku cakap tak payah ler. tapi dia cakap nak gak hantar half way. so aku pun ikut je le...


masa on the way pegi, dia call aku tanya okay ke jalan. then dia call lagi utk bagitau mana satu umah dia.. so sweet of him..... pelik ek dia ni....

apa pun aku nak tido awal malam ni ... penat le...

p/s aku letak pic tempat aku p lepak ptg tadi n pic budak2 masa kem bakat tadi

2 fren(s) of disturbia:

  1. nice view....pakai dslr ker?

     
  2. elissmie
    taklah... pakai digital camera biasa jer.. brand olympus...