JIWANG


tetiba je terasa nak letak lirik lagu ni kat sini... lirik ni cam kena kat aku jer ek...

PUPUS - Dewa


Aku tak mengerti

Apa yang ku rasa

Rindu yang tak pernah
Begitu hebatnya
Aku mencintaimu lebih dari yang kau tahu

Meski kau tak'kan pernah tahu


Aku persembahkan hidupku untukmu

Telah kurelakan hatiku padamu
Namun kau masih bisu
Diam seribu bahasa

Dan hati kecilku bicara


Baru ku sadari

Cintaku bertepuk sebelah tangan

Kau buat remuk seluruh hatiku

Semoga waktu akan mengilhami
sisi hatimu yang beku
Semoga akan datang keajaiban

Hingga akhirnya kau pun mau


Aku mencintaimu

Lebih dari yang kau tahu

Meski kau tak'kan pernah tahu


Jiwang le pulak, aku malam ni ek...

2 fren(s) of disturbia:

  1. kak rihen kena tag. eheheh

     
  2. hehheheh.. dah buat pun tag tuh,....