H1N1 UPDATE

Hari ni pegi skolah macam2 berita aku dengar. Yang terkininya kerani skolah n family disyaki dijangkiti H1N1. Makin susah hati ler aku. Dah tu plak budak2 ramai yang tak datang sekolah sebab demam.

Ya Allah, takutnya aku....
Skarang ni aku kat dalam kelas. Tapi budak2 semua takde ... semuanya tengah dikuarantinkan untuk pemeriksaan doktor. Pelajar2 yang demam, selsema n batuk semua pun kena check.. Risau giler skarang ni.

Aku rasa cam takut je nak g mana2 skarang. Budak yang meninggal hari Jumaat baru ni memang dah disahkan H1N1. Skarang semua skolah pun dah mula berjaga-jaga.

So aku pun dah mula berjaga-jaga gak. Risau giler ni....

5 fren(s) of disturbia:

  1. moga kiter dijauhkan laa dari segala bala penyakit yang bahaya ni yer..take care dear :)

     
  2. elis...

    hopefully macam tu le.. memang tengah risau sgt ni..

     
  3. pakai mask.
    basuh tangan dengan sabun..

    take care..extra care that is..

     
  4. nik awin...

    thanks...
    semua orang pun dah mula pakai mask skrang..

     
  5. disturbia,

    now 12:45am... i just came back from my doter's school. finally sekolah tu ditutup!

    BTW, i've a dedication song for you, dear. check out my blog.